Rabataftaler

IndkøbsMægleren - Spar tid og penge

Lad IndkøbsMægleren stå for din virksomheds indkøb. Det sikrer dig markedets bedste priser og sparer dig for en masse tid.

Lad IndkøbsMægleren stå for din virksomheds indkøb. Det sikrer dig markedets bedste priser og sparer dig for en masse tid.


Få tjekket din virksomheds indkøbsaftaler godt og grundigt igennem af IndkøbsMægleren og overlad fremtidige indkøb til dem. 

IndkøbsMægleren har adgang til mere end 200 leverandører og de bedste volumenpriser på alt lige fra arbejdstøj til printere, brændstof, mad- og frugtordninger.

En aftale med IndkøbsMægleren sikrer dig

  • Markedets bedste priser på de af dig valgte driftsposter.
  • Kontinuerlig forhandling med leverandører.
  • Tids- og ressourcebesparelse på indkøbsfunktionen.
  • Store, årlige besparelser.
  • Adgang til indkøbsekspertise og manpower.
  • Adgang til mere end 200 leverandører og deres bedste volumenpriser.
  • Faste lave priser.
  • Sælgerhenvisning - lad alle de sælgere, der ringer til dig, ringe til IndkøbsMæglerne i stedet.
  • Faktura- og indekseringskontrol.

Priser og vilkår

  • Ved op til 5 ansatte i din virksomhed afregner du en årlig særpris på kun 4.800 kr.
  • Ved mere end 5 ansatte i din virksomhed afregner du en årlig særpris på kun 6.800 kr.

Hvis IndkøbsMægleren ikke præsenterer dig for besparelser på minimum den indbetalte, årlige særpris, bliver differencen refunderet. Derved garanterer IndkøbsMægleren reelt, at der ingen økonomisk risiko er ved at indgå en aftale med dem.

Du kan samtidig bruge IndkøbsMægleren som ekstern indkøbsfunktion i forbindelse med nyanskaffelser, leasingaftaler etc.

Du skal være medlem af Foreningen Dana for at benytte dette tilbud.

Login og få oplyst, hvordan du opnår rabatten.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse, bl.a. så vi kan huske dine seneste indtastninger. Hvis du klikker videre på frie.dk, accepterer du automatisk brugen af cookies. Læs mere om cookies.