
En idé, 11.000 kroner og masser af hårdt arbejde. Historien om det fremadstormende tøjmærke Les Deux er helt unik.
Fra en kælder i Helsingør til spirende eksportsucces har Les Deux udfordret den traditionelle tankegang, markedsføring, kommunikation og ledelse i branchen.
Manden bag, Andreas von der Heide, kunne i en alder af bare 27 år skrive både iværksætter, ekstremløber, nyuddannet jurist og far på CV’et.
Andreas von der Heide fortæller hele historien – på godt og ondt – om, hvordan én T-shirt bliver til en af Danmarks hurtigst voksende tøjvirksomheder. Og hvordan man løber 250 km gennem Sahara på 7 dage, fuldfører et jurastudium og bliver far på samme tid.
Andreas kan motivere og udfordre virksomheder, erhvervsledere og medarbejdere på strategier, til at tænke anderledes og inspirere til at satse stort og gøre drømme til virkelighed.
Gå ikke glip af dette helt unikke og GRATIS online foredrag – tilmeld dig i dag!